Pages

Thursday, May 5, 2011

WhY???????

Nape setiap kali sesuatu benda yang mengembirakan berlaku pada diri aku, pasti akan ada sesuatu yang tidak diigini juga berlaku... Sebolehnya aku sdri tidak ingin semua bnda nie terjadi... Aku bkn manusia yang sempurna yg boleh penuhi keinginan setiap org...

Aku hanyalah manusia yg byk kekurangan dan selalu melakukan kesilapan... Aku dh berusaha sepenuhnya menolak smua yg tak kuingini... Tp ia msh dtg bertalu2 menimpa diriku... Itu smua bkn permintaan dariku... Aku juga tidak menginginkan semua ini berlaku...

Setiap masa aku mengharapkan ada sinar kebahagiaan pada perhubungan yang baru dibina... Semoga ia kekal menjadi milikku buat selama2nya... Pergilah kenangan silam jauh dariku... Aku xingin lagi mengenangnya... Biarlah semua jadi kenangan yg xkn mungkin berulang lagi...

0 comments: