Pages

Monday, May 16, 2011

ArI GuRu....

Ari nie thn ke 6 aku dpt sambut ari guru... So, mknanya dh 6 thn aku bekerja sbg pendidik... Tp nie la kali pertama dlm hdp aku, sambutan ari guru xder apa2 xtvt lgsng... Pas bc perutusan dr Menteri Pendidikan, Ketua Pengarah n sapa lg ntah, trus msk kelas ngajar mcm biasa...

Nie la ari guru yg paling membosankan... Sek2 ln smua leh buat xtvt utk raikan guru... Tp sek aku, asyik nk blajar je... Klau tiap2 ari blajar, prestasi meningkat bagai nk rak xpe la jg... Cuma sekali 1 thn je nk sambut ari guru, 2 pn xleh ke...

Mula la ckgu2 sek n aku bising2... Ada yg smpi kata nk anta surat kat kementerian nk memberontak sbb xleh sambut ari guru... Harap2 thn depan bnda mcm nie xkn berlaku lg... Tp yg bestnya wlpn xder sambutan ari guru, hadiah ttp gak dpt wlpn xbyk... Hehehe...

Nie antara hadiah yg aku dpt sempena ari guru...
-
-
-

0 comments: