Pages

Sunday, May 29, 2011

SuNgKaI To SuNgAi DuA...

Smlm aku dh slmt smpi kg aku kat Sg Dua... Jem giler kat RnR Tapah coz sek dh start cuti... Smua org nk blk kg... Aku pn teruskn perjalanan...
Bw slow je 90-12o km/j... Masa turun terowong dlm 60km/j je coz jem sgt2...
2 dh kira awal aku b'tolak.. Klau aku gerak lewat, xthu la jem mcmana...

Smpi penang, keta byk jem menuju arah selatan... Fuh!! nasib baik bkn jem blah utara... Bkn apa, bosan duk dlm keta lama2...

Dh la ngantuk coz sblm gerak, mkn nasi lemak... Mmg kaw2 giler menguapnya...
Cara paling b'kesan hlng ngantuk, buka cermin tingkap n pasang radio kuat2 smbl nyanyi xhinggat dunia... Hehehe...

Nie antara pemandangan sblm smpi Sg Dua...
-
-
-

Raanya nie kat Sbrg Jaya...


Jem jln ke arah selatan...


Nie pn sama gak...


Hampir2 smpi Sg Dua...


Ckit lg nk smpi Sg Dua... Hehehe...


Dh nmpk pn simpang Sg Dua... :-)


Akhirnya.... slmt tiba...

0 comments: