Pages

Friday, May 20, 2011

iNiLaH HaRiNyA...

Ari nie pas hbs wktu sek, aku bersiap2 utk g jmp en kekasih... Ari nie ari last aku dpt jmp dia sblm dia berangkat ke tanah suci Mekah... Bg aku dpt jmp jap pn xpe asalkan aku dpt menatap wajahnya sblm dia ke sana... Niat aku akhirnya tertunai...

Selain dpt jmp dgn dia, aku jg dpt berkenalan dgn adik lelaki dia jg... Wlpn lum mesra, tp masih ada keramahan adiknya... Yg paling aku suka dgr, adik dia siap pesan g sblm kami kuar berdua, "Akak hati2 dgn abg k." Aku cuma tersenyum je...

Lewat petang, aku terpaksa meninggalkan dia coz family dia ada buat kenduri doa selamat... Xsempat nk pesan apa2 kat dia coz nmpk dia n adiknya tergesa sgt2... Mlm nie sempat msj je... Xnk la ggu dia buat persiapan terakhir utk sok... Rasa sayu n sedih tetiba menyelubungi diri nie...

Antara msj aku n dia :

Dia : Tggu kepulangan pa.
Aku : InsyaAllah pa. Ma akan nntkn kepulangan pa. Ma akan sentiasa merindui pa.
Dia : Jgn la mcm nie syg.
Aku : Ntah la pa. Tetiba je hati ma jd sayu sgt2. Ma nk mnta maaf sbb ma dh byk buat slh n lukakn hati pa. Halalkn mkn minum ma n segala bnda yg ma dh ambik.
Dia : Ye syg pa maafkn ma n halalkn segalanya. Pa pn mohon maaf jika ada slh n slp. Halalkan sgla mkn minum pa yer syg.
Aku : Pa nnt jg diri baik2 kat sana k. Jg mkn minum pa, kshtn pa.
Dia : Pa igt pesan ma. Ma jg diri baik2, jg mkn n minum ma k. Jgn sllu nangis ye syg. Syg igt pa, syg selawat n istifar byk2 k.

0 comments: