Pages

Tuesday, May 10, 2011

SeDiHnYa...

Sedihnya hati nie mengingatkan apa yg dh terjadi... Niat hati cuma nk bergurau... Xsangka plak gurauan aku dh membuatkan dirinya sedikit terasa...

Bermula dgn sejambak bunga, trus berlarutan ke bnda ln... Aduh!!! xsangka plak sejambak bunga bleh mencetuskan kontroversi... Niatku hanya utk bergurau semata2... Aku sbnrnya tak ingin pn bunga 2... Yg aku mahu thu ialah reaksinya bila aku menyatakan pekara yg dia perlu lakukan untuk memujukku...

Hanya linangan air mata yg jatuh ke pipi bila diri ini diperkatakan sebegitu... Selagi aku mampu utk membeli sesuatu brg dgn duitku sdri, aku akan beli... Andai aku tidak mampu utk membeli, aku xkan mnta belas ehsan org ln... Biarlah aku tidak merasai apa yg aku inginkan asalkan aku tidak menyusahkan org ln.. Aku bukan mata duitan...

0 comments: