Pages

Sunday, May 8, 2011

ThAnKs En KeKaSiH...

Ari nie, pagi2 lg en kekasih dh smpi kat rmh aku... Tujuannya nk baiki keta aku yg ntah apa la mslhnya... Klau tnya aku, mmg dh sah2 aku xtau puncanya... Mana la aku tau bab2 keta nie... Yg aku tau, buh myk keta, angin tayar, check air...

Dh lama bnyi keta 2 menyakitkan telinga nie tp nk buat mcmana kn dh xpandai bab2 keta nie... So terpaksa la biarkn je... Bkn aku xpernah tnya kat org yg servis keta tp bdk 2 kata, keta klau dh lama2 mmg kasar bnyi enjinnya...

En kekasih dh mula bising2... Akhirnya dia sdri sanggup utk baiki.. Hehehe... Bertuah gak aku sbb adanya dia d sisi... Bkn sj leh membahagia dan mengembirakan hidup aku tp jg leh tlg aku dlm mcm2 hal... Nie yg buat aku bertambah2 syg kat en kekasih... Hehehehe....

Setelah berhempas pulas hampir suku hari, akhirnya siap gak keta aku... Bnyi yg menyakitkan telinga 2 dh hilang... Harap2 pas nie bnyi 2 xkn ada lg... Dh la xsdp d dgr, bising plak 2...

Thanks en kekasih sbb dh hlngkn bnyi 2... Maaf yer en kekasih sbb td dh membuatkan dirimu sedikit terkilan dgn tingakh laku ku... InsyaAllah pekara nie xkn berulang lg... Apa2 pn, diri ini tetap menyayangi dirimu...


0 comments: