Pages

Wednesday, March 30, 2011

HaDiAh PIBG, McD & DuRiAn...

Smlm Majlis PIBG berlangsung dgn meriahnya (tp xder la meriah sgt pn) aku gembar-gembur je lebih... Hehehehe... Part yg aku suka last skali plak 2... So kena la tggu smpi hbs meeting... Bila tiba time 2, smua org yg ngantuk & bosan td trus jd cergas... Yg jd hyper pn da gak (geng2 aku la 2) :-D

Tggu pnya tggu, akhirnya nombor aku d cabut... Kiranya aku tergolong dlm golongan yg bertuah la ari 2... Geng2 yg lelain pn dpt gak kecuali k.ecah n as... Nk d jadikan citer, As plak xder time 2 coz g tranning netball... So nombor dia da la kat aku... Smpi ke cabutan yg last, nombor dia xnaik2 jg... Aku rasa frust gak la sbb dia xdpt hadiah...

Nie la hadiah cabutan bertuah aku... MAGGI..

Aku n the geng rancang nk kenakn dia coz dia beria2 tnya dpt hadiah @ x... Nie la yg kami buat utk kenakan dia... Tension je muka dia pg td bila d tegur aku... Hahaha... Cian kat dia... Sekali skala nyakat apa slhnya kn....

Nie la kotaknya...

Isinya siap da nota g....

Nota + biskut+ buku program PIBG...

Ptg td sempat g jenguk opah Sya kat Hsptl Teluk Intan... Time 2 opahnya d nk blk Bota... Alang2 dh smpi Teluk Intan, trus la g Gaint... Melayang duit aku coz beli sehelai bj... Kami pnya lunch ptg td nie la... McD...

Sedapnya...

Dh byk ari ngidam nk mkn durian...Ari 2 dpt mkn kuah durian kat rmh Sya...Sedapnya rasa... Td g pasar mlm, sempat gak beli... Mlm nie mkn jg sebiji wlpn bdn rasa mcm nk demam je... Nk bg lepas gian... Hehehe... Sok cadang2 nk buat kuah durian.. Cicah dgn roti... Prghhhh!!!! mst terangkat pnyalah... Hehehehe....


Isi cantik + manis + sedap = Yummmy...

0 comments: