Pages

Thursday, March 31, 2011

KuAh DuRiAn...

Ari nie aku bw kuah durian ke sekolah... Biasa la sbb smlm buat byk.. Ari nie bw la bg kwn2 rasa... Sblm nie aku mana pernah buat pn... Mkn je pernah... Tp kali nie teringin plak nk try pas merasa kat rmh Sya2... :-D

Smlm aku x g sek coz demam... Gara2 letih kot n bantai sebiji durian mlm 2... Ngidam la katakn... Tp bkn ngidam ada baby dlm perut la... Hehehe... Nie ngidam coz bkn selalu leh dpt mkn durian... 2 yg mkn xhinggat dunia....

Ptg 2 wlpn dlm keadaan xsihat g, aku msh mampu buat kuah durian... Walawei!!! mmg sedap arrr (puji diri sdri) Hehehe.... Cicah plak dgn roti.... Mmg umphhhh!!!! la... Tp sj je aku buat byk coz leh bw utk kengkawan sek soknya...

Pg td bw la sebekas utk as n sebekas g utk sya n lelain... Berselera aku tgk dorg mkn... Kira 2 perkembangan positif la coz 2 la first time aku buat.... Pas nie klau ada durian g, leh la buat kuah n cucur durian plak...

Nie la hasilnya...
-
-
-


Yummy... :-D

0 comments: