Pages

Wednesday, March 2, 2011

New Lappy n New Blog Design

Akhirnya dpt juga aku beli laptop br... Nk akata mahal sgt 2 xder la... Kira ok la... Mula2 nk cr laptop LENOVO, tp last2 dpt nk laptop ASUS... Kira ok la jg drpd aku beli laptop HP yg xleh thn lama... Bkn apa, laptop nie penting dlm urusan aku tiap2 ari... Nk buat keja, nk ngajar n mcm2 lg la... Yg penting bleh lyn internet... Hehehe...


Tp laptop lama rasanya nk kena repair jg... Tp pas repair bg kat adik aku je la utk dia guna nk buat assigment... Tp rasa syg plak nk bg coz aku beli dgn duit gaji aku sdri... Xpe, pas dia dh hbs sambung blajar, aku ambik la blk... Bkn buruk siku tp syg nk bg kat org ln... Hehehe...

Pasai design blog plak, aku dh tukar yg br... Yg lama dh nmpk mcm xmenarik lg... Bosan plak aku yg duk ngadapnya... So, cari pnya cari maka terjumpalah design yg nie... Mcm menarik la juga... Rasa mcm sesuai utk org yg berkerjaya... Coz, ada buku, pen n mcm2 lg.... Design nie pn xthu la lama mana leh bertahan.... Nnt dh agak2 bosan, aku tukar yg ln plak... :-)

0 comments: