Pages

Sunday, March 27, 2011

MiNgGu TeMa...

Start mggu lps aku dh pakai bj ikut warna tema... Sj je nk buat perubahan... Bkn apa, boring blk2 bj yg sama je aku pakai.... 2 yg pasang strategi nk pakai ikut tema... Mcm pasang strategi nk perang plak... Hehehe...

Mggu lepas dh pakai smua bj warna pink kecuali ari rabu... Rabu kena pakai bj uniform... Xkn nk pakai bj puteri islam plak... Mmg la bj puteri islam warna pink, tp xnk la aku pakai... Xbrutal la sbb aku kn pengakap... Jd aku pakai la bj pengakap... Hehehe...



Mggu nie tema biru purple coz bj aku xbyk warna biru n purple... Jd bj aku akan berselang2 la warnanya mggu nie.... Mggu dpn xthu lg nk pakai tema apa... Rasanya warna merah kot... Bj warna merah yg paling byk aku ada.... Warna favorite la katakan... Hehehe...




Smpi bila la tema nie akan berlarutan pn aku xthu la... Wait n see je la... :-)

0 comments: