Pages

Wednesday, March 9, 2011

Astro, Latihan Sukan, Kolobori Pengakap, Kampung & UPSI

Tgk tajuk pn dh thu byk bnda yg aku nk citer... First citer ttg astro.... Meluat aku nk jwb call dr astro... Aku thu la bil lum byr g tp xpyh la call byk2 kali... Mcm la aku pernah miss xbyr... Aku byr la woi tiap2 bln wlpn citer yg d tayangkn 2 kadang2 xbest n dlm sbln leh tayang 7-8 kali... Tp d sebabkn siaran kurang elok kat kwsn nie terpaksa la aku pasang astro...

Ari nie bermula la latihan sukan... Tp sukan lmbt lg... Sepatutnya latihan 2 1 jam... Alih2 dpt la 1/2 jam coz masa 2 la nk angkut brg, nk bertekak ttg xtvt yg nk d tukar... Bdk2 cuma leh buat latihan 1 round je.... Harap2 pas nie mslh mcm nie xkan berlaku lg....

Ari sabtu nie ada Kolobori pengakap kat Melaka... Hati nie teringin sgt nk g.... Tp nk blk kg pn ada jg.... Maklumlah time cuti je aku dpt blk kg jmp family tersayang.... Hati berbelah bg nk jejalan n jmp family... Klau g Melaka, aku kena tggu smpi ari rabu... Klau ari khamis br blk kg, letih plak rasanya coz ari jumaat dh nk kena blk sungkai... Ari sabtu kena daftar UPSI...

UPSI... Gah je nama 2 kn... Akhirnya berjaya gak aku melangkah kaki msk U... Time buat diploma dpt masuk maktab je... Time buat degree nie br dpt rasa msk U.... Tp yg sedihnya, aku dpt sambung dlm bidang yg aku mnta sambil lewa je.... Aku mnta BM utk pilihan 1 n 2... Mz pilihan ke-3.. Tp xsangka plak, pilihan ke-3 2 yg aku dpt.... Tp apa2 pn, aku kena trima dgn hati terbuka... At least dpt gak aku sambung blajar...

Chayok3!!!! Nurul Haidar mst bleh...

0 comments: