Pages

Friday, August 13, 2010

SeDiHnYa....

Apa la nk jd dgn diriku skrg nie... Ada je xkena... Ckp ckit, org dh tinggi kan suara, klau xckp rasa bersalah plak...Pantang kena tegur oleh org2 yg aku sayang, mula la nk meleleh je air jenih d kelopak mataku... Rasa begitu murah sekali air mataku mengalir... Mengalir seperti air sungai yang tiada halangan... Dulu aku bkn jenis mcm nie... Aku tabah dan kuat semangat... Tp skrg, aku sdri xthu kemana menghilangnya semua 2... Skrg aku jd org yg mudah terasa dan cepat sedih...

Cepat sgt tersentuh skrg nie... Ptg td dh kena tegur, hampir2 nk menitis mutiara jernih 2
tp ku tahan juga... Dalam hati berkata "NURUL HAIDAR, KUATKAN SEMANGAT, JGN NGAKU KALAH... JGN MUDAH BAGI IA MENGALIR" kata2 perangsang 2 membuatkanku menjadi kuat... Akhirnya ku berjaya menahan dr ia terus menitis...

Mlm nie, terjadi lagi selepas bercakap dgn emakku... Mak dh bising2 tnya bila nk kawin... Pas 2 ada la membebel2 bnda ln... Aduh!!! Air mataku akhirnya menitis juga... Ah!!!! kenapa nie... Aku xsuka mempunyai perasaan seperti ini... "MENANGIS, MENANGIS dan terus MENANGIS"... Cepat2 bagi salam n terus letak phone... Xnk bg dia thu yg aku nangis... Tp aku pasti dia thu yg aku cepat sgt terasa skrg nie... Biasa la naluri seorang ibu...


MAAFKAN DIRIKU WAHAI INSAN-INSAN YANG KU SAYANGI... BUKAN NIATKU UNTUK MELUKAI HATI DAN PERASAAN KALIAN... AKU JUGA INSAN YANG SERBA KEKURANGAN...

0 comments: