Pages

Tuesday, August 24, 2010

Ku Terima Segalanya...

Pg nie aku terlewat bgn dr tido... Mula la jd gelabah xtentu pasal... Nasib baik hsmateku mengetuk pintu... Klau x, entah kul b'pa la aku bgn pg nie.... Nape la aku bleh g off alarm 2... Xperasan lgsng... Thanks la syai sbb kejutkn k.nurul pg nie...

Kelasku bermula kul 8.30-9.30... Ada 1 kelas je ari nie coz jadual dh bertukar menjadi anjal... Xder la penat2 sgt... Tiba2 dpt satu panggilan... Bersembang la aku dgn riangnya...

Hbs je bersembang, aku menyambung blk kejaku sambil mendengar lagu2 raya... Biasalah dh dekat2 nk raya... Semangat raya la katakn... Tidak lama kemudian, ku terima lagi satu panggilan... Mula2 bercakap sambil gelak2 pas 2 trus bertukar menjadi serius d sbbkn sesuatu...

Aku akur... Mgkn d sbbkn kesalahan n kealpaan diriku sdri... Tp aku tiada niat ln... Aku byk mendiamkan diri dr memberi sebarang keterangan... Mgkn itu sifatku dr dulu... Klau dua2 berbalah, mgkn keadaan akan menjadi lbh teruk lg...

Xpe la, akan kuterima segala yg bakal berlaku dgn hati yg terbuka n tenang...

0 comments: