Pages

Saturday, April 16, 2011

Penang...my home town..

Penang??? Bestnya rasa bila sebut nama Penang... Teringat kat org2 tersayang d sana... Bila la leh duk sana trus... Dh 6 thn aku jd org Perak... Hati dh memberontak sgt2 nk blk Penang... Rindu nk memain dgn bdk2 kecik kat sana... Dpt kuar shopping slalu... Klau kat Sungkai nie, aku jarang dpt kuar g shopping mall... Lg pn mmg kat Sungkai nie xder shopping mall, so xder la tmpt aku nk lepak hujung2 mggu... Hehehe...

Setelah berhempas pulas dkt 2 mggu isi borang tukar, akhirnya ari nie br berjaya sent kat kementerian... Pas nie nk mnta pengesahan dr GB plak... Peluang nk dpt tukar 50/50 je... Aduh!!! mcmana nie??? Xder cable nk mnta tlg... Kena usaha sdri...

Peluang aku nk dpt tukar tipis coz aku lum kawin g... Klau kawin, mybe peluang 2 cerah la ckit... Huhuhu... Harap2 permohonan yg first nie trus d terima.... Xder la aku nk mnta kali ke 2, 3, 4 n seterusnya... Hehehe..

.
My School & My Sweethearts

0 comments: