Pages

Sunday, April 24, 2011

Hujung Minggu Yg Best....

Syoknya ari smlm... Leh g jejalan... Bkn selalu leh kuar2 mcm nie... Kadang2 je dpt rasa smua nie... Tujuan sbnr, nk g ambik bj pengakap... Nasib baik bj pengakap dh siap... Wlpn kedai zonice dh hampir2 tutup masa kami smpi... Nasib baik en cina ensem 2 msh ada.. Tgk je muka kami, trus dia thu kami dtg nk ambik bj... Cute arr muka en cina 2... Hehehe...

Pas je ambik bj pengakap, aku n as berpecah ikut haluan masing2 bersama pasangan masing2... :-) Bkn apa, sj je bg peluang kat diri masing2 kuar berjalan2 dgn pasangan... Masa 2 mula la rancang nk jejalan merata2 tmpt... Last2 KLCC jd tmpt lepak aku dgn en kekasih... Teringin plak nk tgk wayang coz dh lama x g tgk... Pilih pnya pilih, last2 filem Roomate jd pilihan...

Mula2 citer 2 bosan giler, dkt2 nk hbs br best.. En kekasih dh ajak kuar coz dia kata nyesal pilih gmbr 2... Aku dh ckp nk tgk gmbr hantu tp dia xnk... So ikut je la kehendak dia tgk filem omputih... Pas 2 mula la dia kena perli2 dgn aku... Sj je nk nyakat dia.... Hehehe...

As dh byk kali msj tnya aku kat mana... Ajak join skali, buat muka sombong... Last2 g jejalan kat Tampler Park je... G kwn dgn org utan @ monyer agaknya kot... Hahahaha...

Blk je dr KLCC, trus g lepak2 kat Lumut smbl mkn McD... Tgk org mancing ikan.. Tp rasanya mcm xdpt je ikan 2... Rasa mcm xberbaloi je tggu lama2 tp sekor ikan pn xdpt... (ayat org xsuka memancing) Hehehe...

Tp mmg best la dpt lepak2 dgn en kekasih sehari suntuk... Bkn senang nk dpt peluang mcm nie... Sementara aku n en kekasih xcbuk, bleh la kuar mcm nie... Nnt dh cbuk, xthu la bleh kuar mcm nie lg @ x... Harap2 leh la....

0 comments: