Pages

Wednesday, April 27, 2011

MoGa SeMuAnYa SeMpUrNa...

Mggu nie aku cukup hepy sgt... Dpt jmp en kekasih byk kali... Wlpn dia cbuk, tp msh ada masa utk jmp dgn aku... Kadang2 mcm mengada2 je aku nie... Cian tgk en kekasih dtg dr jauh utk jmp aku... Ermmm..bila lg nk buli dia kn... Kata syg, mst leh dtg kn... Hehehehe...

Ari isnin baru2 nie, g ambik en kekasih kat Seri Iskandar... Pas 2 turun ipoh... Nk g mkn Johnny's pnya pasal smpi sanggup g sana wlpn mlm 2 aku ada tuisyen... Hehehe... Kul 7 gegas blk Sungkai coz kul 8 dh start tuisyen... Nasib baik sempat smpi... Tggu la en kekasih kat tmpt tuisyen 2 smpi aku hbs ngajar... Cian aku tgk en kekasih... Ngatkn pas tuisyen 2 nk g jejalan la sblm g rmh sya, tp en kekasih nk blk awal... Apa lg, tarik muka masam la aku... Nasib baik en kekasih pandai pujuk, klau x, mau lg lama aku merajuk... :-)

Smlm aku dh menceritakan hal sebenar ttg perhubungan aku dgn en kekasih pd seseorang... Maafkn aku kerana aku tidak mahu berselindung lg... Aku berharap hbgn sbg seorang kwn akan d teruskan... Aku doakan agar dia sentiasa bahagia d samping keluarganya...

Smlm dh bg thu mak nk bw en kekasih jmp family 1hb nie... Tp xpasti lg jd @ x... Rasa mcm on je... Harap2 family aku dpt la trima en kekasih dgn sepenuh hati n trima dia seadanya & harap2 family en kekasih jg dpt trima aku seadanya dlm family dorg...

Doa2 kn lah smuanya berjalan lancar seperti yg di harapkan... Amin...


0 comments: