Pages

Saturday, July 17, 2010

sabtu yg bosan, malang n menarik...


Malas tul nk bgn pagi nie... Xder xtvt yg menarik nk buat... Sbb 2 aku masih bermalas-malasan d atas tilam yg empuk bertemankan my lovely junior... Berangan2 bnda yg akan berlaku d masa depan.... Hahaha... Pelik tul perangai aku....

Celik je biji mata, trus on laptop... 2 la keja aku tiap2 pg klau cuti... Laptop yg first aku fikir... Membelek2 email, komen2 kat fb, on ym n tgk blog... Pas je mndi, trus buat breakfast smbl lyn internet n tv... Xder yg menarik langsung... Bosan tul mggu nie...

Sedap2 lyn fb, tetiba dgr 1 bunyi percikan... Pas 2 siap ada bau hangit n kuar asap... Rupa2nya wire batery laptop terbakar... Cepat2 la aku tutup suiz... Takut merebak ke laptop lg hancus jadinya... Aduh!!! tension tul.... Klau xder wire batery, mcmana nk cas laptop... Dgn jasa baik akak sblh rmh selaku ckgu ICT kat sek dia, dia dh membetulkan wire 2... Tp semua nie sementara saja sbb kena beli br gak xkn nk guna yg dh rosak mcm nie... Nnt xpasai2 lg teruk jadinya...

Tgh elok lyn blog, tetiba anak akak 2 pggl katanya uminya nk bg wire utk pinjam.. Rupa2nya dia tipu... Yg dia bg sebenarnya nasi beriani utk santapan aku d tgh ari nie.... Mmg xpyh msk la tgh ari nie.... Untung ada jiran yg baik mcm nie... Thanks K.Ina... Love u la....

0 comments: