Pages

Thursday, July 15, 2010

Ladap oh Ladap!!!

First day buat ladap kat PKG Bikam... Dh sampi PKG, kena patah blk ke sek coz extension wire xcukup... Apa lg, driff je la sbb nk kejar masa... Smpi je kat PKG dorg dh start buat email coz nk buat blog... Hampeh tul dh elok2 create email gmail, pas 2 xleh nk sign in.... Tension tul... Apa yg salah pn xthu la... ID ke??? password ke???? Rasanya semua dh btl.... Mybe gmail 2 dh biul sbb dh ramai yg guna.... Pas 2 nk create email ln pn xleh... Lg la tension aku d buatnya....
Dr buang masa xthu nk buat apa, lyn facebook la apa lg.... Tup2 bc msj kat facebook, dpt thu plak kena d permainkan, aduh!!!!!.. Rasa mcm nk cekik2 je org 2.... Nasib baik org 2 jauh, klau x........ Dr aku buang masa, aku ambik email ckgu Imran, trus aku buat blog kat dia.... Akhirnya, siap gak blog dia kena air tangan aku.... Wah3!!!, mcm resepi memasak plak bunyinya....
Mggu dpn kena g lg... Sesi kedua plak.... Nasib bdn la jd setiausaha... Kena dtg 2 mggu berturut2... Tp apa2 pn best gak sbb dpt belajar bnda baru.... Yg penting, bkn je dpt buat blog tp leh jd model utk kamera2 d c 2... hehehe....

0 comments: