Pages

Thursday, July 29, 2010

LaPPy MeNgGaNaS LaGi...

Tension btl la aku pg nie.... Pg2 dh buat aku hangin.... (mcm nk mengamuk je) Rutin pg, aku akan on kn my lappy... Persediaan utk ngajar... Sambil2 2, aku check la dulu email, fb n blog... Nk bls apa2 yg patut...

Tp pg nie mmg menguji kesabaran aku... Mmg sblm2 nie pn skrin laptop aku bermasalah, tp xder la smpi seteruk pg nie... Dh berbagai cara yg aku buat tp xnk jg elok... Hampir 1/2 jam aku jg la aku "memperosah" tp hampeh... (rasa mcm nk jerit je) Duk terpikir gak mcmana nk ngajar Muzik ari nie coz semua bnda dlm laptop 2... Aduh!!!!....(jerit sekuat yg bleh tp dlm hati je)

Tetiba teringat, yg rosak cuma skrin je... Aku pn ambik kptsn pancarkan kat LCD... Bkn apa, nk ambik maklumat dlm lappy 2 nk d transfer ke lappy sek... Senang nk ngajar nnt... Sambil2 2 chat la dgn "si dia"... Nk ngadu la katakan... Bleh plak d gelakkannya... Nyampah tul..... Huhuhu...

Terpaksa la pinjam laptop sek coz 2 je cara yg ada utk ngajar Muzik ari nie... Sok nk kena jg g centre... Nk tgk apa yg rosak... Skrin ke @ wire2 di dlmnya.... Duit lg... (alangkah bgsnya klau jd anak org kaya... hehehe) Mati kutu la kat rmh coz xder laptop nk d gunakan utk berchatting...

Lappy..Oh..Lappy, tlg la okay kembali...




0 comments: