Pages

Monday, September 19, 2011

SeLaMaT U£aNg Bu£aN SaYaNg...

Ari nie genap 6 bln aku mengenali Mohd Khairil Mustaqim...
Kejap je dh 6 bln kami menyulam kasih sayang...
Teringat masa mula2 bertentang 4 mata dgn dia...
Aku mula mengenali namanya dh lama...
Tp orgnya je aku lum pernah jmp...
Sya sllu menceritakan ttg dirinya kepada aku...
Tp masa 2 aku bkn peduli sgt pn kat dia...
Sbbnya aku dh ada org ln time 2...
First time jmp dia kat Hentian Plus bln 6 thn lps coz keta sya da problem...
Aku cuma teman sya je coz aku pn otw blk dr Penang...
Dia dtg sbb nk tlg sya... Aku??? Ermmm...masa 2 buat xhairan je kat dia...
Wtpe nk tgk lelaki ln sedangkan hatiku pada lelaki ln...
Lg pn masa 2 dia dh ada tunang... Soooo.... paham2 sdri la...
Soknya pn jmp dia lg sbb dia nk btlkn keta sya...
Nk d jadikn citer, aku n dia dh putus dgn pasangan masing2...
Sya la ejen yg menyatukan aku dgn dia...
Mula2 cuma msj je... Pas 2 merangkap call plak...
Pas 2 mula la sesi bersua muka buat kali ke 3...
Dr kawan akhirnya trus menjadi pasangan kekasih smpi la skrg...
Aku terima dia seadanya & dia pn terima aku seadanya...
Tp adat la... Pasti ada pasang surut dlm perhubungan...
Kadang2 gaduh, merajuk, gembira n mcm2 lg...
Semoga hubungan nie akan kekal smpi ke akhir hayat kami...
Amin....


Mama syg Papa sgt2..

1 comments:

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=VMGwyHhJBKM&feature=player_embedded#!