Pages

Monday, November 15, 2010

15/11/2010

Hariku bermula dengan cukup indah sekali... Pagi nie aku terpaksa handle lagu perhimpunan coz Sya dh ambik cuti kahwin... Aduh!!! dh xder teman nk berborak, bergosip n nk buat bising kat sekolah utk ari nie & buat sementara waktu... Hermmmmm.... :-(

Pas hbs je perhimpunan, bergegas la msk ke klas... GB dh pesan suruh kemas2 kelas coz bdk2 dh nk berpindah klas ke thn dpn... So, aku n bdk2 pn susun n kemas2 la apa yg patut... Yg mana xnk d gunakan lg, aku main campak je dlm tong sampah, hbs citer...

Dh settle kemas2 kelas, aku pn turun nk breakfast.. Singgah la jap kat bilik guru... Hairan & pelik tgk ckgu2 berkumpul kat 1 meja... Rupa2nya dorg tgh check e-Gtukar... Masa nie la dpt tgk reaksi muka setiap org... Ada yg monyok, sedih n hepy coz ada yg dpt tukar n ada yg xdpt tukar... Giliran aku, mybe thn depan agaknya... :-)

Kul 10, msk kelas blk... Duk sembang2 je dgn bdk2 coz dh xder bnda nk d ajar.. Almaklumlah dh hujung2 thn nie... Pas dh hbs kelas, singgah la bilk guru... Kemas meja yg dh lama x d singgah... Bkn apa, sok GB nk check meja ckgu2 sblm smua org start bercuti... Tp yg hairannya, bkn brg aku yg ada atas meja 2... Apa lg, merewang la barang yg bukan hak milik aku ke tempat ln... hehehe :-) Sapa suruh memandai letak tmpt org ln...

Suasana makmal ari nie sunyi je sbb Sya xder.... Dh xmeriah mcm selalu... Smua org dh cbuk2 sbb cuti sek dh nk bermula... Smua cbuk buat hal masing2... Tension tgk keadaan mcm nie :-(

0 comments: